fredag 3. desember 2010

Jeg får plass i en kasse

Hoppsann. Da er det desember og her er litt hva som har skjedd siden sist. Vel, jeg har vært syk og var hjemme fra barnehagen noen dager denne uken. Jeg spydde natt til mandag. Uffda. Så har pappa hatt bursdag som vi feiret med taco-fjas. Da var det litt folk innom. Dagen derpå hadde pappa spyfjas. Jaja. Så pappa har også vært vekke fra jobb noen dager. Så har vi hatt Nattapark (Poem) på liggebesøk siden morfar er på fullt av julebord disse dagene. Nan og Ola har reist til Thailand i forveien og morfar og Nattapark skal dra ned dit neste lørdag.


Klaske-daske i sengeteppe er moro!


Ja, faktisk så gøyt at man blir litt gal.

Så noen bilder der jeg setter meg likså godt oppi kassen med Lego...




I kveld har vi kjørt mamma og to kollegaer (Monica og Anne Berit) på julebord. Men nå har vi durt unna kveldsfjaset og jeg har kubbet i sengen min med en god flaske varm melk.

Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar