fredag 31. desember 2010

2010 done diddeli done

Heisann! I dag er årets siste dag. I dag har vi bare vært hjemme. Mamma og pappa har ryddet litt og så har vi laget stick-meat til middag. Jeg fikk litt pølse og potet. Så var det sinnsykt mange som ringte på til oss utkledd som noen tullinger. De jodlet og sang litt og så fikk de en pose med noe snop i. Etter en stund så fant jeg ut at jeg ikke fikk sånn pose. Så da fikk jeg meg en liten skål med 5 non-stop oppi. NAM! Vi har hatt besøk av tante Therese, onkel Joar og Jesper i kveld. De kom da jeg opprinnelig skulle sove, men jeg var ikke sovnet så jeg fikk komme opp litt igjen. La meg for 2 timer siden og håper å sove til neste år.


Hurra for nytt år.


En glad gutt :-)


Okei, kan spise litt middag da.


Jesper leker meg meg litt.


Masse godt på bordet. Vil så gjerne ta på alt.

Joakim ønsker alle et godt nytt år og så snakkes vi plutselig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar