torsdag 22. desember 2011

Lenge siden sist

Heisann og god førjulstid til alle sammen. Det er en god stund siden forrige blogg-fjas. Mest på grunn av at pappa har glemt det, men også litt på grunn av at det er så inn i granskauen mye å stelle i stand med nå før jul. Vel, anyway. Alt står bra til med meg i allefall. Er frisk og rask og snill og grei. Håper nissen har fått det med seg også.


Her er jeg på lekeplassen til Tilde. Det er ikke så langt fra stadda'en. Mammaen til Tilde hadde invitert til boller og saft. Nam! Da måtte vi bare komme.


Her er jeg på Jungeland på Sartor sammen med pappa. Har en liten hvil med litt mat og drikke før jeg leker videre.


Fugler må jo også få mat. Vi var på tur med Ørjan og kidsa til Storavatnet. Der pælma vi gammelt muggent brød til fuglene. Det er morsomt. Så begynte det å regne og vi gikk hjem igjen. PS! Brødet var nesten helt nytt og var i grunnen ikke muggent i det hele tatt. Det er bare noe pappa skriver for å få litt schvjoong i fjaseriet.

Så er det desember og førjulstid.


Hjelper mamma og pappa med å pynte juletreet. Plastikk-fantastic juletre ble det i år etter fjorårets krypdyr-juletre-fra-hællvætte som drysset som pokker selv om det fikk både varmt vann og sitron-brus-fjas. Men juletreet vårt ble i år kjempefint og vi kan bruke det om og om og om igjen.

Så kom det endelig litt snø og da måtte jeg ut for å ake sammen med pappa. Har en gammel snow-racer som sikkert har tilhørt fetter Jesper. Men regner med at det er greit at jeg låner den.




Så må jeg måke parkeringsplassen mens pappa ser på.

Vel, vi snakkes snart.

GOD JUL til alle fra alle oss.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar