onsdag 12. oktober 2011

Fint besøk fra Os :-)

Heisann!

I dag har vi hatt besøk av Svanhild, Asbjørn og lille Sander. De har vært på middagsbesøk hos oss. Pappa lagde gryterett, salat og hvitløksbrød. Nam! Så fikk jeg og Sander leke litt sammen. Jeg måtte passe godt på lekene mine og måtte flere ganger si "Det e min!"

Men vi hadde det kjempe-koselig. Sander er såååå blid og glad.

Her er noen bilder av oss:







Nå er det kveld og jeg har endelig sovnet. Sovnet på brystet til pappa, mens pappa så litt på TV. Mamma er en tur i byen, men regner ikke med at hun blir så lenge. Og der fikk pappa SMS om at hun er på vei hjem og det før klokken er 22. Jippi. Vel, da er det natta og vi snakkes plutselig.

Klem til alle som fjaser inne på bloggen min :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar