onsdag 28. september 2011

Se så kul jeg er :-)

Heisann!

De av dere så har sett litt på Fjesboka i dag har sett at jeg har fått en kul i pannen. Jeg løp litt for fort og litt for ukontrollert i barnehagen at jeg sklei og ramla i en dørkarm. Har fått en kjempekul som spratt ut med en gang. Omtrent som i Donald. Jeg grein og grein i barnehagen og pappa kom og hentet meg. Vi skulle til legevakten, men ringte først. Da fikk vi beskjed om at siden jeg var i noenlunde form så skulle bare mamma og pappa se til tilstanden min utover kvelden. Jeg har det sånn ca bra. Men kulen begynner nå å bli kjempeblå.

Her er noen bilder av meg og kulen min:





Håper at jeg får sove i natt. Mamma og pappa skal vekke meg noen ganger i løpet av natten for å sjekke til meg.

Her er bilde fra i går da jeg spilte litt bilspill sammen med pappa. Brom brom!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar