lørdag 24. september 2011

Lenge siden sist

Heisann! Vi er klar over at det er lenge siden sist blogg-innlegg, men vi har vært veldig travle alle sammen. Det mange som savner fjas på bloggen, så her kommer litt fra hva vi har gjort så langt i dag. Jeg og pappa har vært nede hos Askøy Brannvesen. Der var det åpen dag og vi fikk lov å sitte inne i brannbilene og så fikk vi vaffler fra snille brannmenn. Det er fint å se at skattepengene våre går til vaffelrøre, kaffe og saft på brannstasjonen. Uansett. Brannbilene er kule og store. Jeg liker best røde brannbiler, så den gule nye brannbilen som de har kan de bare kvitte seg med. Brannbiler skal være røde dermed basta. Så har vi vært en tur innom Vidar og Trine på Nipefjellet. Der lekte jeg med et kobbel av unger, mens pappa og Vidar demonterte en Dovre 500-ett-eller-annet-peis. Den er solgt til en kar på Os for 2500 blanke penger. Mamma har vært på vift i dag. En tur til byen, truffet noen på Fridays som jeg ikke husker helt hvem hun sa var. Nå er hun en tur til frisøren, mens jeg har sovnet på sofaen. Pappa skal kose seg litt med en matbit og se Liverpool kamp. Senere skal mamma i bursdagsfjas til Liv på Søfteland og så skal jeg og pappa en tur opp til Vidar og Trine i kveld. Snakkes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar