søndag 21. april 2013

Får kirkebok

Har i dag vært i kirken.

Oppdrag:
Få bok.

Jeg måtte da gjøre:
Sitte i ro. Være litt stille. Være tålmodig.

Status:
Klarte ikke helt alle de tingene, men vi kom oss på en eller annen måte gjennom seansen.

Populær frase:
"Skal vi gå hjem?" sagt etter hver bidige endt salme/sang.

Annet:
Heldigvis traff jeg på Ane og Mathias fra barnehagen og det gjorde det litt gøyere. Onkel Gisle var også med.

Her er noen få bilder tatt av en sliten pappa mot et urolig motiv:





Så var det hjem for å vente litt...


Ikke lenge til mammaen min nå kommer hjem fra jenteturen til Sopot/Polen.

Til informasjon så tror jeg at mamma har klart å kjøpe x antall diverse pakker til meg. Bl.a en helt lik rød lue til den som jeg har mistet i barnehagen. Jeg lover at jeg ikke blir skuffet om hun ikke kommer hjem med alt jeg tror hun har kjøpt til meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar