lørdag 28. januar 2012

Kosedag med pappa =)


På vei i bussen. Bussjåføren hadde glemt pengevesken sin så vi trengte ikke å betale. Bussjåføren kjørte også litt feil og bommet på Askøy-broen slik at vi måtte kjøre en liten omvei før vi omsider var på vei mot byen. Moro det.


Liten gutt på stor plass = Moro!


De f..... fuglene flyr jo så j.... nærmt.


På vei med byens stolthet - Bybanen. Hvorfor bruke fem minutt med bil opp til Nesttun når man kan bruke en evighet.


Litt bensin må man ha.


Juice + bolle + Ipad = litt ro for pappa.


Pokker og! Jeg fant meg en leke som var litt stor. Måtte bære den selv.


På vei tilbake med den fjonge Bybanen. Fikk oppleve at vektermannen kastet ut to fyllikker som ville ned til byen. Han ene sa at han hadde bare en Cola i posen. Etter litt om og men fikk de komme innpå igjen. Han ene fyren mistet melkerullen sin under noen stoler og krøp på gulvet for å finne den igjen. Elegant.


Oi. Om mamma ser denne bilen så forstår hun nok at jeg har fått en liten ting til i tillegg til den store tingen.


Tilbake i stor-byen.


Liten hvil i bakken utenfor Fridays.


Pappa måtte så sinnsykt på do så vi dro inn på Fridays. Jeg blir som vanlig bestikket med juice og Ipad.


Venter på bussen hjem til Askøy.


Sovnet på bussen. Alle var enige om at det har vært en fin dag.

Nå sover jeg på sofaen litt. Mamma er på vei hjem fra frisøren og senere skal jeg og pappa en tur ned til Karoline og Jakob for å spise taco. Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar