torsdag 19. mai 2011

Rusler litt etter endt barnehageøkt

Hei!
I dag hentet pappa meg uten bil. Så vi gikk litt tur etter barnehagen i dag. Først litt på Kleppe barneskole, så innover ved "Klæppa-vatnæ" før vi gikk inn på Askøy Senter og kjøpte en bolle og litt juice. Narret også pappa til å kjøpe en liten bil til meg og noen mini-sprett-baller.


Løper litt nede ved Kleppe barneskole.


Plukker løvetann.


Er det noen skumle troll i skogen?


Meg og den super-duper-kule pappaen min. Er han ikke snill og grei og kjekk?


Så litt juice og bolle på Askøy Senter.

Heldigvis hadde pappa parkert bilen ved Askøy Senter så vi slapp å gå hele veien hjem.

Nå er vi kommet hjem og venter på at mamma skal komme hjem etter endt brudekjole-tilpasnings-fjas i byen. Hun er så søt hun mammaen min altså.

Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar